fbq('init', '1163822143692218'); fbq('track', "PageView"); Dostawa - Elia.pl

Sposoby dostawy oraz polityka zwrotów na Elia.pl

Czas i sposób wysyłki produktów

Zakupy zrealizowane w naszym sklepie wysyłane są w dniu otrzymania zamówienia - w przypadku przesyłek za pobraniem, jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 - lub w dniu otrzymania zapłaty, w przypadku płatności przelewem na konto Sklepu. W przypadku, gdy zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00, wysyłki realizowane są w dniu następnym.

W przypadku, gdy zamówienie nie może być zrealizowane ze względu na brak dostępności danego produktu lub produktów w magazynie, pracownik sklepu poinformuje Klienta telefonicznie lub mailowo, na adres e-mail podany przy rejestracji, o wydłużonym czasie realizacji wysyłki, a w przypadku braku wyrażenia zgody przez Klienta na dłuższy czas realizacji, o zwrocie pieniędzy. Zwrot pieniędzy następuje na konto, z którego Sklep otrzymał przelew lub na kartę, z której dokonywana była płatność. W przypadku braku takiej możliwości z przyczyn technicznych lub nie leżących po stronie Sklepu, pracownik skontaktuje się z Klientem w celu podania numeru konta bankowego, na który Sklep ma zwrócić pieniądze. Pieniądze zwracane są w przeciągu do 2 dni roboczych. 

 

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Zamówiony towar dostarczany jest kurierem UPS lub poprzez sieć Paczkomatów.

  • Koszty wysyłki Kurierem UPS

Płatność z góry, kartą płatniczą lub e-przelewem: 15,90zł

Płatność przy odbiorze: 20,90zł Regulamin przewoźnika dostępny pod adresem: https://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf

  • Koszty wysyłki poprzez Paczkomat

Płatność z góry, kartą płatniczą lub e-przelewem: 6,90 zł

Płatność przy odbiorze: 10,90zł (przy tej formie dostawy i płatności system podpowie, który paczkomat obsługuje przesyłki pobraniowe. Regulamin przewoźnika dostępny pod adresem: https://twoj.inpost.pl/file/89.pdf

ZWROTY

Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

  1.      Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2.      Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z formularza zwrotu dostępnego pod adresem:  www.elia.pl/pl/zwroty
  3.      Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4.      Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5.      Do zwrotu, wraz z towarem należy dołączyć dowód zakupu, np. paragon, fakturę lub inny dowód zakupu, który jednoznacznie potwierdza, iż towar nabyto w sklepie internetowym elia.pl  
  6.      W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7.      W przypadku zwrotu, elia.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę do Klienta - w przypadku zwrotu całego zamówionego towaru lub kwoty odpowiedniej do części zwracanego towaru - w przypadku zwrotu częściowego. 
  8.      Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.

 


Wszystkie przesyłki pakowane są ręcznie przez naszego pracownika w odpowiedni i przeznaczony do tego sposób, gwarantując, że każda paczka dotrze do Klienta w należytym stanie.

W PRZYPADKU, GDY W MOMENCIE ODBIORU PACZKI OD PRZESYŁKI KLIENT ZAUWAŻY, ŻE OPAKOWANIE ZEWNĘTRZNE PRZESYŁKI JEST USZKODZONE, NALEŻY POPROSIĆ KURIERA (W PRZYPADKU DOSTAWY KURIEREM) O SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU SZKODY. NINIEJSZY PROTOKÓŁ BĘDZIE PODSTAWĄ DO REKLAMACJI, LUB W PRZYPADKU DOSTAWY POPRZEZ PACZKOMATY, USZKODZENIE PRZESYŁKI NALEŻY ZGŁOSIĆ W PACZKOMACIE W MOMENCIE ODBIORU.